آرشیو تیر ماه 1401

معرفي بهترين و بروز ترين رم هاي كامپيوتر موجود در بازار كامپيوتر

آیا می‌توان سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورد؟

۹ بازديد

شما هم از طرفداران کالاف دیوتی موبایل هستید؟ آیا این بازی موبایلی بازی محبوب شماست؟ جوری از کالاف دیوتی موبایل لذت می‌برید که نمی‌توانید رهایش کنید؟

Call of Duty Mobile، یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص است. در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۹، فقط ۲۴ ساعت بعد از انتشار کالاف دیوتی موبایل، این بازی به ۲۰ میلیون بار بارگیری رسید و بیش از ۲ میلیون دلار سود کرد. بعد از گذشت یک هفته تعداد بارگذاری‌ها به ۱۰۰ میلیون و درآمدش به بیش از ۱۷٫۷ میلیون دلار رسید و این بازی را به یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایلی در تاریخ تبدیل کرد.

کالاف دیوتی موبایل توانست در کمتر از دوسال به لیست پردانلودترین بازی‌های جهان برسد.

از آنجایی که این بازی در سراسر جهان طرفدارانی دارد قطعاً بازیکنان آن مدام به دنبال روش‌هایی برای ارتقای سطح بازی و دست‌یابی به امکانات و تجهیزات بیشتر هستند. در کالاف دیوتی موبایل هم مثل سایر بازی‌های موبایلی، آیتم‌هایی وجود دارند که با تهیه‌ی آن‌ها می‌توان موانع زیادی را از سر راه برداشت، از محدودیت‌ها خلاص شد و به‌طورکلی با دست بازتری بازی کرد و لذت بیشتری برد.

البته تهیه‌ی این امکانات و تجهیزات بدون سی پی امکان‌پذیر نیست و بازیکن برای خرید آن‌ها باید cpداشته باشد.

اما اصلاً سی پی  چیست و آیا می‌توان سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورد؟ برای پاسخ به این سوال اجازه بدهید که در ابتدا ببینیم Cp چیست و چه فایده‌هایی در بازی دارد.

 سی پی کالاف دیوتی موبایل

در کالاف دیوتی موبایل هم مثل بقیه‌ی بازی‌های بتل رویال باید برای بقای خودتان تلاش کنید. روند بازی به این صورت است که  شما از هواپیما فرود می‌آیید، تجهیزات جمع‌آوری می‌کنید و بعد به دنبال منطقه‌ی امن SAFE ZONE  که با دایره بر روی نقشه نشان داده می‌شود حرکت می‌کنید.

در کالاف، برای زنده ماندن نباید بیرون از منطقه‌ی مشخص شده بمانید. و برای این‌که از جانب دشمنان مورد حمله قرار نگیرید و زنده بمانید باید عکس‌العمل سریع داشته باشید و فوراً آن‌ها را از پای دربیاورید. همچنین باید از هم‌تیمی‌های‌تان هم دفاع کنید و آن‌ها را نجات دهید.

این تنها شرح مختصری از کالاف دیوتی موبایل است اما آنچه اهمیت دارد این است که شما برای برخورداری از انواع آپشن‌ها و تجهیزات و امکانات در این بازی نیاز به سی پی دارید.

کالاف دیوتی موبایل بازی خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بعد از مدتی که از بازی می‌گذرد، محصولات، امکانات و…خود را برای پیشبرد بهتر مأموریت‌ها  ارائه می‌دهد؛ امکاناتی که باید با سی پی کالاف دیوتی موبایل خریداری و تهیه کنید.

البته خرید سی پی یک گزینه‌ی اختیاری است اما اگر به بازی اعتیاد پیدا کرده باشید و مشتاقانه بخواهید که مراحل بعدی آن را هم به اتمام برسانید، باید برای دسترسی به بسیاری از امکانات خاص و ویژه سراغ خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل بروید.

 اما برای خرید سی پی ارزان و دسترسی به سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل ، چه باید کرد؟

 امکانات کاربردی و هیجان‌انگیز سی پی کالاف دیوتی موبایل

اگر بخواهیم دقیق‌تر به آیتم‌ها و امکاناتی بپردازیم که خرید cp کالاف دیوتی موبایل در اختیارمان قرار می‌دهد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • انواع اسلحه‌های جذاب و حرفه‌ای
  • اسکین‌های خاص و پیشرفته
  • برتری در جنگ‌های مختلف و کسب رتبه‌های بالا
  • امکان بازی در حالت پرمیوم و ویژه
  • دسترسی به تجهیزات اضافه
  • افزایش قدرت و توانایی برای مبارزه با دشمنان
  • امکان بازی در نقشه‌های متنوع با تجهیزات عالی

سی پی کالاف دیوتی اعتباری برای دست‌یابی به تجهیزات متنوع است و ضمن این‌که می توانید با استفاده از آن تجهیزات موردنظرتان را خریداری کنید، می‌توانید آن‌ها را به‌روزرسانی کنید و از قدرت بیشتری برخوردار شوید.

در ایران از کجا سی پی بخریم؟

بعد از این‌که متوجه اهمیت نقش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در فرایند بازی می‌شویم، قطعاً به‌دنبال راهی برای تهیه‌ی آن هستیم. اما جداً باید از کجا سی پی بخریم؟

متأسفانه کشور ما سال‌هاست که با انواع تحریم‌های بین‌المللی مواجه شده است. به همین دلیل در هر شرایطی که قصد انجام پرداخت‌های بین‌المللی داشته باشیم، به مشکل برمی‌خوریم. از سویی دیگر این یک واقعیت است که بازی‌های آنلاین و آفلاینی که دارای پرداخت‌های درون‌برنامه ای هستند، برای دریافت وجه از حساب‌های بین‌المللی استفاده می‌کنند و به دلیل محدودیت‌ها امکان خرید مستقیم و بدون‌واسطه را به ما ایرانیان نمی‌دهند.

کالاف دیوتی موبایل هم مثل باقی بازی‌های بین‌المللی دارای یک فرایند پرداخت درون‌برنامه‌ای است و به همین دلیل گیمرها نمی‌توانند به‌راحتی خرید سی پی را انجام دهند و با مشکل مواجه می‌شوند.

اما هیچ نگران نباشید. ما برای هل این مشکل مجموعه‌ی گیم سیتی را به شما معرفی می‌کنیم که با سازوکارهایی حرفه‌ای و قانونی، راحت‌ترین روش برای خرید ارزان سی پی و سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل را، به شما ارائه می‌دهد.

این مجموعه‌ امکانی را فراهم کرده است تا ایرانیان عزیز با پول ملی قادر به خرید باشند و با خیال راحت از بازی‌های موبایلی محبوبشان لذت ببرند.

چرا گیم سیتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

معمولاً گیمرهایی که برای ارتقا سطح بازی و استفاده از امکانات و تجهیزات بازی محبوبشان، پول درون برنامه‌ی آن بازی را می‌خرند، علاوه بر دغدغه‌ی مالی، دغدغه زمانی هم دارند. طبیعی است که این افراد می‌خواهند وقتی خریدشان را در یک سایت انجام می‌دهند، واحد پول درون بازی موردنظرشان خیلی زود به دستشان برسد.

خبر خوب ما برای شما این است که زمان انجام سفارشات cp در فروشگاه گیم سیتی بین 15 تا 30 دقیقه است و تمامی مراحل انجام سفارش توسط پیامک به مشتری اطلاع داده می‌شود.کافی است وارد سایت گیم سیتی شوید و از میان مقادیر متنوع ۸۰، ۱۶۰، ۲۴۰، ۴۲۰، ۸۸۰، ۱۳۰۰، ۱۷۶۰ و…، پکیج سی پی موردنظرتان را انتخاب کنید و به راحتی تحویل بگیرید.

جالب است بدانید که اگر به دنبال سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل  هستید برای خرید سی پی کالاف ارزان شما میتوانید فقط با پرداخت ۲۵ هزارتومان صاحب ۸۰ سی پی بشوید و برای خرید تعداد بالاتر هم شامل تخفیف پلاکانی خواهید شد!

فروشگاه گیم سیتی با دو سال سابقه‌ی فعالیت تخصصی در زمینه‌ی آیتم درون‌برنامه‌ای بازی‌های آنلاین، توانسته نظر بسیاری از گیمرهای مطرح کشور را به خود جلب کند.برای خرید سی پی کالاف در ایران، به سایت گیم سیتی game30t.com مراجعه و نوع جدیدی از لذت را در کالاف دیوتی موبایل تجربه کنید.

Source:game30t.com

امکان صدور مستر کارت مجازی به صورت آنی فراهم شد!

۷ بازديد

مستر کارت مجازی (mastercard) یکی از به صرفه ترین و بهترین روش ها برای پرداخت های آنلاین ارزی است. این نوع کارت از نوع prepaid می باشد و صاحبان آن به راحتی می توانند با کمترین هزینه خرید خود را انجام دهند. صدور مستر کارت مجازی به صورت آنی بوده و موجب می شود صاحب کارت در کوتاه ترین زمان پرداخت خود را انجام دهد. در ادامه این مطلب شما را با مشخصات و نحوه خرید مستر کارت مجازی آشنا می کنیم.

به نقل از ویکی پدیا، در رابطه با تفاوت مسترکارت و ویزاکارت:

هر دوی مسترکارت و ویزا دو کمپانی بزرگ در زمینه کارتهای اعتباری و مبادلات مالی جهانی محسوب می شوند که تقریبا به روش های مشابه ای عمل می کنند. چیزی که ما باید در وهله اول درباره ی این شرکت ها بدانیم است که هیچ کدام به تنهایی بانک نبوده بلکه شبکه هایی برای پرداخت و انجام معاملات بانکی هستند مانند شبکه شتاب که اکنون به صورت محدود در ایران فعالیت دارد اما این دو شرکت به صورت جهانی کار می کنند و محدودیت منطقه ای ندارند.

ویژگی های مستر کارت مجازی

این نوع کارت ها از نوع مستر کارت مجازی ezgyft virtual می باشد. از مهم ترین کاربردهای آن می توان به انجام راحت پرداخت های بین المللی برای خرید های اینترنتی اشاره کرد. در جدول زیر مشخصات آن را گفته ایم. جهت کسب اطلاعات بشتر در این خصوص میتوانید به وبلاگ ارزی پی، مراجعه کنید.

ویژگی توضیحات
هزینه صدور ۶ دلار
حداقل موجودی ۲۵ دلار
حداکثر موجودی ۵۰۰ دلار
امکان اتصال به کیف پول هایی مانند paypal بله
زمان تحویل بعد از خرید مستر کارت مجازی فوری
تاریخ انقضا بعد از خرید مستر کارت مجازی ماه میلادی بعدی ( ۳ تا ۴ ماه اعتبار )
کارمزد خرید اینترنتی به دلار ندارد ( کامزد صفر )
کارمزد خرید اینترنتی به سایر ارزها بین ۲.۵ تا ۴ درصد
امکان عوض کردن Billing Address بله
کارمزد تراکنش ناموفق ۵۰ سنت
پرداخت آفلاین خیر
قابلیت ریفاند مبلغ پرداختی به کارت بله
امکان پرداخت در سایت های پرداخت به صورت ماهیانه ودوره ای و آبونمان خیر
اینترنت بانک بله
قابلیت خرید از فروشگاه ها بر پایه سایر ارزها بله
پشتیبانی آنلاین توسط صادر کننده مستر کارت مجازی بله
محدودیت تعداد تراکنش و یا مبلغ تراکنش ندارد
مستر کارت های فعال برای هر شخص ۵ عدد مستر کارت مجازی به صورت هم زمان
قابلیت غیر فعال کردن کارت توسط خریدار دارد

در کجاها از مستر کارت مجازی استفاده می کنند؟

  • رزرو هتل خارجی و بلیط هواپیما
  • پرداخت برای آزمون های بین المللی مانند تافل
  • خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی
  • امکان وریفای کردن کیف پول اینترنتی
  • خرید لایسنس نرم افزار و بازی های آنلاین

خرید و صدور مستر کارت مجازی به صورت آنی در ایران

این کارت که امکان خرید از ۹۵ درصد درگاه های اینترنتی متصل به مستر کارت را فراهم می کند، موجب راحتی پرداخت های بین المللی اشخاص شده است. شما می توانید تراکنش های خود را از اینترنت بانک مشاهده کنید و مستر کارت های مجازی امکان بازگشت پول را دارند.

شما برای خرید یا درخواست صدور MasterCard و خرید مسترکارت مجازی از ارزی پی؛ می توانید به سایت ارزی پی به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده راهکارهای پرداخت های ارزی و بین المللی به روشی امن مراجعه کنید. این مجموعه در جهت تلاش برای رفع تحریم ها و موانع موجود بر سر راه ارتباط خریداران ایرانی از مراکز بین المللی است. شما با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی www.arzipay.com می توانید درخواست صدور مستر کارت مجازی به صورت آنی دهید.

منبع

سیلیس میکرونیزه چیست و چه کاربردی دارد؟

۷ بازديد
سیلیس میکرونیزه همدان یا سیلیس پودری جزء کانی‌های بسیار پرکاربرد به شمار رفته و در مش‌های مختلفی اعم از مش ۱۸۰، مش ۲۳۰، مش ۳۲۵ با درجه خلوص بالای ۹۹ درصد تولید می‌شود.
 

سیلیس میکرونیزه همدان یا سیلیس پودری جزء کانی‌های بسیار پرکاربرد به شمار رفته و در مش‌های مختلفی اعم از مش ۱۸۰، مش ۲۳۰، مش ۳۲۵ با درجه خلوص بالای ۹۹ درصد تولید می‌شود. واژه مش در بسیاری از موضوعات علمی یا تجاری به کار برده می‌شود، اما کمتر کسی معنای آن را می‌داند. یهتر است بدانید که مش در هر صنعتی کاربرد خاصی داشته و در تولید پودر میکرونیزه از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است. مش در علم خاک‌شناسی به دانه‌بندی خاک مورد نظر به منظور الک کردن آن اشاره دارد؛ یعنی اندازه ذرات خاک برای گذر از الک، مش نامیده می‌شود. در این مقاله به بررسی کاربردهاو قیمت سیلیس میکرونیزه و خرید پودر میکرونیزه خواهیم پرداخت.

اگر قصد سفارش پودر سیلیس میکرونیزه سفید را دارید. می توانید جهت مشاهده قیمت خرید سیلیس میکرونیزه، همدان سیلیکا را در گوگل جستجو کنید و بهترین نوع آن را با قیمت مناسب خریداری کنید.

سیلیس میکرونیزه سفید چیست؟

به طور کلی سیلیس میکرونیزه نوعی پودر سیلیس مصنوعی، آمورف، متخلخل و پایه اسیدی می باشد که اندازه آن از 2 میکرون تا 20 میکرون می باشد. محصولات تولید شده با نوع سفید آن با توجه به استانداردهای دقیق سازگاری، با کیفیت و میزان خلوص بالا تولید می شود و بیشتر برای تولید مواد بهداشتی و شوینده استفاده می شود؛ از این رو قیمت پودر سیلیس میکرونیزه سفید به دلیل مرغوبیت بالا کمی گران تر است.

فرایند تولید سیلیس میکرونیزه

سنگ سیلیس استخراج شده از معدن را دانه بندی و مواد زائد آن را استخراج می کنند. بعد از آن به طرف بالمیل های قوی فرستاده شده تا آسیاب کنند. این نوع سنگ توسط دستگاه های کاملا خودکار به اندازه های میکرون مرحله دانه بندی را می گذراند. آسیاب های مخصوص میکرونیزه شامل موارد زیر می شود:

  1. آسیاب ریموند (برای تولید پودرهای صنایع معدنی و متالوژی)
  2. آسیاب جت میل (برای تولید پودرهای دارویی و غذایی)
  3. آسیاب ریموند پیشرفته
  4. آسیاب سپراتور
  5. آسیاب بال میل

کاربردهای پودر سیلیس میکروینزه چیست؟

از این ماده باارزش در صنایع گوناگون استفاده می کنند. به عنوان نمونه از سیلیس پودری در صنایع شیمیایی سیلیکون آلی برای تولید سیلیکون مونومر، روغن سیلیکون، نگهدارنده لاستیک سیلیکون مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد آن موجب افزایش مقاومت حرارتی، ایجاد عایق الکتریکی و مقاومت در برابر آب می شود. از جمله موارد دیگر می توان به استفاده از سیلیس پودری در صنایع ریخته گری متالوژی به عنوان افزودنی برای آلیاژهای غیرآهنی استفاده می شود. در ادامه شما به دیگر کاربردهای آن آشنا می کنیم؛ موارد مصرف سیلیس میکرونیزه شامل موارد زیر است:

  • تولید قالب های ریخته گری فلزات
  • لعاب سازی
  • تولید مواد و ترکیبات سدیم دار و عنصر سدیم
  • تولید سیمان
  • تولید ترکیبات سیلیس
  • پاک کننده های صنعتی
  • بتن سازی
  • صابون، مواد شوینده و پاک کنندگی
  • کاشی و سرامیک سازی
  • لعاب سازی
  • کشاورزی و کودهای شیمیایی
  • صنایع سیلیکا
  • درزگیر و پودر مل
  • رنگ سازی
  • چسب سازی
  • مواد شوینده و بهداشتی
  • پرکننده محصولات سرامیکی
  • پودر کپسول آتشنشانی

پودر سیلیس میکرونیزه در صنایع بهداشتی

برای تولید خمیردندان مواد ساینده از مهم ترین مواد اولیه می باشد؛ در ضمن این مواد عمدتا پودرهای غیرآلی می باشد. این نوع مواد اجزیا چسبیده روی سطح دندان مانند لکه های سطحی و پلاک ها را بدن ایجاد خراش و کاستن از جلای طبیعی دندان از بین می برد. از سیلیس پودری با هدف غلظت دهنده و ساینده در خمیردندان ها استفاده می شود. همچنین در صابون های ساینده از 70 درصد پودر نرم سیلیسی استفاده می شود که برای تمیز کردن سطح وسایل فلزی و وسایل دیگر استفاده می کنند.

سیلیس پودری در صنایع کاشی و سرامیک سازی

از سیلیس میکرونیزه در بدنه کاشی و همچنین ساخت لعاب سرامیک و کاشی استفاده می کنند. از این نوع سیلیس با مش های 320 و 325 با درجه خلوص 99 درصد با هدف ایجاد مقاومت در کاشی و لعاب استفاده می کنند.

لعاب یک پوشش مانند شیشه است که روی سطح بدنه کاشی و سرامیک می باشد. به طور کلی لعاب از ماده خشک اولیه ای به وجود می آید که بعد از آسیاب شدن با آب به صورت خمیری با دوغاب در می اید تا با روش های مختلف روی بدنه کاشی و سرامیک قرار می گیرد و تا دمای مشخص در کوره حرارت می بینند. همین مسئله موجب می شود که محصول تولید شده از نظر درخشندگی و زیبایی بیشتری دارد و استحکام آن بیشتر می شود.

سیلیس میکرونیزه در صنایع رنگ و لعاب سازی

برای این که از سیلیس در این نوع صنایع استفاده کنند؛ ابتدا باید سنگ سیلیس استخراج شده از معدن را بعد از سنگ شکنی و شستشو، دوبار مگنت کرده تا آهن آن به پایین ترین سطح خود برسد. سپس سیلیس وارد دستگاه خشک کن شده و بعد از آن به داخل آسیاب هدایت می شود. البته لازم به ذکر است که از محصولات تولید آسیاب های گوناگون در صنایع گوناگون استفاده می کنند که با توجه به نوع آسیاب، قیمت پودر میکرونیزه متفاوت است.

سیلیس آردی در صنایع ساختمان سازی

از این نوع سیلیس برای پر کردن تمامی منافذ ریز موجود در سطح بتن و ملات، افزایش ضریب چسبندگی مابین ماستیک ایزولاسیون و سطوح سیمانی و کاهش نفوذپذیری استفاده می شود.

کدام صنایع به پودر سیلیس میکرونیزه وابسته می باشد؟

واحد سنجش این پودر، میکرون یعنی یک هزارم میلی متر می باشد و معنی میکرونیزه یعنی کاهش قطر اندازه متوسط اجسام جامد می باشد. برای سنجش کیفیت آن شاخص های مانند اندازه های دانه بندی و نوع سنگ مد نظر می باشد. این نوع پودر به عنوان یک عنصر اساسی در صنایع زیر قابل استفاده می باشد:

  • کامپوزیت
  • لاستیک سازی
  • ساختمان سازی
  • سیم و کابل
  • چوب
  • PVC
  • کنیتکس
  • حفاری
  • نفت

فروش و قیمت پودر سیلیس میکرونیزه

همانطور که در این مطلب در مورد سیلیس میکرونیزه چیست، گفته شد؛ این پودر در مقیاس میکرون با ترکیب دانه بندی زیر 20 میکرون می باشد. همچنین فرایند تولید آن به این صورت است که سیلیس استخراج شده از معدن را بعد از طی کردن مراحل فرآوری به شکل دانه بندی و میکرونیزه تبدیل می کنند. در ضمن متوجه شدید که سیلیس آردی و پودری در صنایع گوناگون قابل استفاده می شود؛ پس شما در هر یک از شاخه های صنایع مختلف به آن نیازمند می باشید.

در این میان شما برای خرید اینترنتی سیلیس ممتاز، خالص و میکرونیزه می توانید به مجموعه همدان سیلیکا مراجعه کنید. این مجموعه با قریب به ۳۲ سال تجربه موفق حضور در عرصه صنعت کشور وبه عنوان اولین واحد فرآوری سیلیس تاسیس گردید. همواره شعار سیلیس همدان، مشتری مداری و صداقت در فروش بوده و در این راستا هدف اصلی آن افزایش کیفی محصول نهایی و عرضه آن با قیمت مناسب و بدون واسطه است بطوری که رضایت صنعتگران عزیز کشورمان درصنایعی چون شیشه ، بلور ، کریستال ، لعاب ، چینی های مظروف و بهداشتی ، صنایع تصفیه آب ، صنایع سیلیکات ، صنایع ریخته گری و ده ها صنعت متنوع و مختلف دیگر گواهی بر این موضوع است.

سیلیس میکرونیزه چیست و چه کاربردی دارد؟

سیلیس چیست و چه کاربردی دارد؟

۱۰ بازديد

سیلیس چیست و چه کاربردی دارد؟

سیلیس (Silica) دومین عنصر رایج با 25 درصد فراوانی در پوسته زمین است. این ماده غیر فلزی، سخت است و به رنگ بی رنگ تا خاکستری تیره وجود دارد. امروزه از این ماده معدنی در علوم مهندسی، نظری و تکنولوژی های گوناگون مانند تکنولوژی های فرآوری استفاده می کنند.

سنگ سیلیس دارای مقاومت بسیار بالای است و همین امر موجب شده این سنگ یکی از پرمصرف ترین سنگ ها در طبیعت باشد. این سنگ دارای خواص و کاربردهای گوناگون است. شما بدون شک برای تکمیل فرایند تولید خود در یکی از شاخه های صنعت به سیلیسیم دی اکسید نیاز دارید.

شما برای خرید سیلیس خالص باید به مراکز معتبر مانند مجموعه صنعتی آرا سنگ الوند مراجعه کنید. در ادامه بعد از توضیح در مورد سیلیس چیست و چه کاربری دارد، در مورد نحوه خرید آن شما را راهنمای می کنیم.

جهت کسب اطلاعات بییشتر در خصوص سیلیس چیست و کاربرد آن، تفاوت سیلیس و سیلییکا و خواص آن، و حتی می توانید برای بررسی قیمت Silica همدان و خرید سیلیس از آراسنگ الوند؛ بزرگترین تولید کننده و فرروشنده سنگ سیلیس همدان، هم اکنون اقدام نمایید.

پودر سیلیس چیست؟

سیلیس میکرونیزه که از سنگ این ماده توسط دستگاه های تمام اتوماتیک بالمیل به صورت دانه بندی در اندازه های میکرون دانه بندی می شود. از این پودر صنعتی در صنایع گوناگون مانند نسوزو متالوژی برای بهبود درجه حرارت بالا، مقاومت در برابر اکسیداسیون و مقاومت در برابر سایش محصولات گوناگون استفاده می شود.

از سیلیس پودری در صنعت ریخته گری متالوژی به عنوان یک افزودنی آلیاژهای غیر آهنی و آلیاژ سیلیسیم استفاده می شود و با این روش موجب بهبود خنک سازی فولاد می شوند. د ضمن از این پودر در برخی از موارد به عنوان کاهش دهنده فلز در زمینه آلیاژهای سرامیکی جدید استفاده می کنند.

سیلیس خوراکی چیست؟

در این مورد از این ماده معدنی در صنایع غذایی و داروسازی استفاده می کنند. لازم به ذکر است که این عنصر در سن 21 سالگی به بعد در بدن کاهش می یاید و موجب ایجاد ناهنجاری های در بدن می شود. شما باید این ماده را از طریق مواد غذایی و مکمل های حاوی این ماده مانند قطره سیلیس تامین کیند.

شما از این ماده به تنهای نمی توانید استفاده کنید و از آن جایی از زمین استخراج می شود بدن ما توانایی جذب آن را ندارد؛ پس باید در بعضی از خوراکی ها ترکیب شود تا بدن بدون هیچ ضرری آن را دریافت کند. سیلیس خوراکی موجب بهبود سیستم ایمنی بدن، دستگاه گوارش، ناهنجاریهای استخوانی و ... می شود.

کریستال سیلیس چیست؟

به طور کلی سنگ Silica در انواع مختلفی مانند سیلیس کریستالی و آمورف تولید می شود. نوع کریستال این مده در مقابل سنگ آن دارای خصوصیات و کاربردهای بیشتری است. برای نمونه از آن در استخرهای شنا، آکواریوم، سیستم های تصفیه آب و پارک های آبی استفاده می کنند. استفاده از این ماده در فضای استخرها موجب می شود تا فرایند بک واش آب به میزان 30 درصد کاهش پیدا کند. جدای این، مزایایی چون کاهش میزان آلودگی آب با توجه به مقاومت بالای آن در برابر ساییدگی دارد.

خواص سنگ سیلیس

این نوع سنگ سخت از رایج ترین مواد روی زمین است که در انواع گوناگون وجود دارند. سیلیکا در حوزه های صنعتی، مواد غذایی و آشامیدنی استفاده می شود. مواد خام کوارتز برای تولید شیشه های مات، مصنوعی و روشن و همچنین برای تولید سرامیک مصرف می شوند. سیلیس آزاد در طبیعت به سه شکل زیر وجود دارد.

کوارتز

این نوع یکی از پلی مورف های سیلیس است و در درجه حرارت معمولی و فشار به دلیل داشتن سختی زیاد پایدار می باشد. بیشترین نوع silica در طبیعت از این نوع کانی می باشد.

ماسه سنگ

ماسه سیلیسی نوعی از کوارتز رسوبی می باشد که به صورت طبیعی خرد شده است. این دانه ها به وسیله ذرات رس، آهک، اکسید آهن یا بقیه مواد به یکدیگر چسبیده شده اند.

فلینت

این نوع تشکیل شده از کوارتز، کربنات کلسیم، آب و مواد آلی است و رنگ آن به صورت قهوه ای روشن، سیاه یا خاکستری می باشد. این نوع از حل شدن اسکلت سیلیسی جانوران اسفنجی در آب دریاها و ته نشین شدن در بستر دریا به وجود می آید.

سیلیس چیست و چه کاربردی دارد؟

سیلیس چه کاربردی دارد؟

Silica در بسیاری از صنایع و مشاغل جز مواد اولیه به حساب می آید. این ماده با داشتن ویژگی های عالی در گوشه کنار زندگی روزمره ما حضور دارند؛ ولی به دلیل استفاده مکرر از آن ها برایمان عادی شده اند. در ادامه شما را با بعضی از این کاربردها آشنا می کنیم.

کاربرد سنگ سیلیس در صنعت

با توجه به این که این ماده یکی از مواد طبیعی موجود در پوسته زمین است، در صنایع گوناگون استفاده می شود. صنایعی مانند ساختمان سازی یکی از رایج ترین نوع است که به دلیل مقاومت بالای آن در ساخت مصالح و نمای های بیرونی های ساختمان ها استفاده می شود. از دیگر کاربردها می توان به چینی سازی، سندبلاست، پاک کننده های صنعتی، رنگ سازی، لعاب سازی، قالب ریخته گری، چسب سازی و ... اشاره کرد. در ادامه شما را با تعدادی از این نوع کاربردها آشنا می کنیم.

شیشه سازی

این ماده از عناصر اصلی تشکیل دهنده شیشه است. این عنصر با موادی مانند نفلین، سینیت، سودا، فلدسپار و ... ترکیب می شود. شما می توانید از طریق خرید سیلیس همدان از آرا سنگ الوند، مرغوب ترین شیشه را تولید کنید.

سرامیک سازی

سنگ کوارتز دارای زیبای خاصی است،از این رو در ساخت انواع سرامیک و سرویس های بهداشتی از آن استفاده می کنند. شما امروزه در دکوراسیون های داخلی و خارجی منازل شاهد حضور آن هستید.

ریخته گری و نسوز

مقاومت سیلیکا تا دمای 1470 درجه سانتی گراد موجب شده که از آن در ساخت قالب های ریخته گری فلزاتی مانند آهن سیاه، آلومینیوم، آلیاژ های مس و به عنوان نسوز در کوره های آهن، فولاد، سیمان و شیشه استفاده می شود.

کاربرد Silica در کشاورزی

همه خاک های مناسب کشت و کار در ابتدا دارای مقادیر زیادی از سیلیس بوده اند، اما با گذشت چندین سال و کشت های مکرر میزان این ماده در خاک کاهش می یابد. از این رو باید از کودهای حاوی سیلیس استفاده کرد. به طور کلی این ماده در زمینه کشاورزی دارای کاربردهای زیر است:

افزایش مقاومت در برابر تنش های محیطی

افزایش مقاومت در برابر بیماری

افزایش مقاومت در برابر آفات گیاهی

افزایش ماندگاری سبزیجات

جلوگیری از سمی شدن گیاهان و آلودگی های زیست محیطی

کاهش شوری و نمک خاک

سیلیس چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربرد سیلیس در بدن

در بدن هر شخص بزرگسال به طور متوسط حدود 7 گرم سیلس وجود دارد که در بافت های مانند مفاصل، استخوان، چشم، پوست و دندان وجود دارند. این ماده در مواد غذایی مانند بادام، لوبیا سبز، اسفناج، غلات، بادام زمینی و ... وجود دارند. کاهش این ماده معدنی در بدن موجب عوارض زیر می شود:

پیری پوست

ریزش و کم شدن مو

پوکی و تضعیف شدن استخوان ها

درد گرفتن تاندون و مفاصل

و ...

خرید با کیفیت ترین سیلیس از معتبرترین مرکز فروش Silica

به طور کلی سیلیسیم دی اکسید با فرمول شیمیایی SIO2 از مهم ترین اجزای فیلتراسیون شنی است. این عنصر در درجه بندی های گوناگونی مانند سیلیس ممتاز، درجه یک درجه دو و آمورف در بازار موجود است. که شما با توجه به کاربرد و صنایع خود می توانید یکی از انواع آن را خریداری کنید.

حال که شما با سیلیس چیست و چه کاربردی دارد؛ آشنا شدید می توانید برای خرید سیلیس مرغوب به مرکز خرید آن از جمله مجموعه صنعتی آرا سنگ الوند مراجعه کنید. این شرکت از سال 1374 با تلاش و کوشش فراوان در زمینه تولید و فرآوری انواع مواد معدنی فعالیت گسترده ای داشته باشد و تمامی محصولات خود را با کیفیت و تنوع هر چه بیشتر به بازار عرضه کرده است و از این طریق توانسته بازار داخلی و خارجی خوبی را محصولات تولیدی خود به وجود آورده است.

این شرکت با هدف گسترش و به روز رسانی تجهیزات و استفاده از فن آوری های جدید جهت تولید بیشتر و کیفیت بهتر محصولات خود ، گام بزرگی را جهت پیشرفت صنعت کشور در این زمینه برداشته و با استعانت از خداوند متعال تمام تلاش خود را در این زمینه معطوف داشته است. شما برای خرید اینترنتی و اطلاع از قیمت سیلیس در مش ها و بسته بندی های گوناگون می توانید به سایت آرا سنگ الوند به نشانی www.arasangalvand.com مراجعه کنید.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

خرید عمده برنج بدون واسطه برنج با گیلان کشت

۶ بازديد

تولید داخلی و کافی برنج در ایران، نیاز به مصرف محصول خارجی را کم کرده و گرایش به خرید برنج ایرانی را افزایش داده است. این خبر خوش نشان دهنده گرایش اکثریت خانوار های ایرانی به استفاده از برنج های تولید داخل که به مراتب با کیفیت تر و خوش طعم و خوش عطر می باشند، به حساب می آید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام گیلان کشت، با توجه به اینکه قوت قالبِ اکثریت ایرانیان را برنج تشکیل می دهد، بنابراین نمی‌توان از نقش پر رنگ آن در سفره های مردم چشم پوشی کرد. به علاوه با افزایش قیمت روز افزان و سرسام آور برنج، خرید آن برای بسیاری از افراد دشوار و سخت خواهد شد.

چرا استقبال و خرید برنج ایرانی افزایش چشمگیری داشته است؟

با توجه به نیاز هر روزه و حتی هر ماهه به برنج تعداد مشتریان خرید برنج هرگز کم نشده و  آمار استفاده از برنج های تولید داخل افزایش ویژه ای داشته است که بیشتر شامل برنج ایرانی، تولید ِ استان های شمالی کشور نظیر گیلان، به دلیل طعم و مزه ی استثنایی آن است. در کشور ایران به  سالیانه به 3 میلیون تن برنج برای تامین خانواده های نیاز است.

محبوب ترین برنج های ایرانی جهت خرید عمده برنج کدامند؟

خرید عمده برنج ایرانی به گروه خاصی از برنج ها اشاره دارد که توجه عموم تجار و در کنار آن بسیاری از سازمان ها و شرکت های بزرگ را برای تامین برنج به سمت خود جلب کرده است. از جمله این برنج ها که حتی در بین کشاورزان نیز محبوبیت ویژه ای دارند، می توان به برنج هاشمی، برنج هاشمی دودی، برنج صدری و برنج صدری دودی اشاره کرد. این نوع برنج های تولید داخل برای خرید عمده برنج، به عنوان یکی از بهترین برنج ها جهت طبخ آسان و عطر و بوی ویژه شناخته شده تر هستند. با این حال، به جز این گزینه ها نمی توان از سایر برنج های دیگر که مربوط به تولید داخل هستند، به آسانی عبور کرد.

تولید این برنج ها که خرید عمده برنج را توسط مشتریان تشکیل می دهد، غالبا  به استان گیلان مربوط می شود. چرا که همانطور که اشاره کردیم، اغلب برنج های با کیفیت و محبوب که توسط اکثریت مردم برای خرید و پخت، انتخاب می شود، این برنج‌ها به شمار می آید.

خرید عمده برنج ایرانی

خرید عمده برنج بدون واسطه، محبوب ترین انتخاب خریداران

با توجه به آمار ها و توضیحات ذکر شده نمی توان انکار کرد که بسیاری از تجار ترجیح می دهند تا برنج هایی را خریداری کنند که به صورت عمده و با قیمت پایین و البته با کیفیت به دستشان می رسد. با توجه به وجود برنج های بی کیفیت با ظاهر گول زننده، بسیاری از افراد در انتخاب و خرید عمده برنج با کیفیت وسواس های لازم را به خرج داده و براساس ویژگی های کلیدی مانند پخت آسان و توجه به عطر و بوی خاص، حداکثر دقت را به کار می گیرند.

اگر مسئول خرید رستوران، مسئول تهیه برنج برای ارگان ها و یا نهاد ها، صادر کننده برنج به سایر کشور ها و غیره هستید، لزوم تهیه و خرید برنج عمده ایرانی با کیفیت را نمی توانید منکر شوید. بسیاری از خریداران اغلب به دنبال کیفیت و قیمت مناسب هستند و این دو جزء بسیار مهم از عوامل تاثیر گذار برای خرید عمده برنج به حساب می آیند. یافتن یک مرکز موسوم به عمده فروشی برنج نیز چندان آسان نیست و به راحتی و با یک جستجو ساده نمی توان به کیفیت کار و تولید یا همکاری با آن‌ها اقدام کرد. در این رابطه چه باید کرد؟

جمع بندی نهایی؛ خرید برنج عمده از گیلان کشت

شما می توانید برنج گیلان را با مناسب ترین قیمت و بدون فوت وقت و صرف زمان در گیلان کشت انجام دهید. فروش عمده برنج در گیلان کشت برای تمامی ارگان ها، سازمان ها، نهاد ها یا مراکز و فروشگاه ها  به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی انجام می گیرد. این فروش بی واسطه و امکان خرید عمده برنج در گیلان کشت، فرصتی را در اختیار خریداران  قرار می دهد تا برنج با کیفیت و فاقد مشکلات مرسوم بازار این محصول را بسیار راحت تر و بدون واسطه تهیه کنند. پیشنهاد ما این است که خرید عمده برنج از گیلان کشت را در نظر داشته باشید. شما برای خرید عمده برنج هاشمی و سایر برنج های ایرانی می توانید به سایت تولیدی برنج گیلان کشت مراجعه نماید.

منبع:گیلان کشت

کارشناسی رنگ خودرو؛ چرا و چگونه؟

۵ بازديد

کارشناسی رنگ خودرو؛ چرا و چگونه؟

 

رپورتاژ-از سوالات پرتکرار افراد این است که کارشناسی رنگ خودرو؛ چرا و چگونه انجام می شود؟ دلایل اهمیت کارشناسی رنگ خودرو چیست؟ در ادامه ی این مبحث به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت. عده ای از افراد برای خرید خودرو با قیمت مناسب، به خودرو دست دوم و کارکرده روی می آورند. خرید این نوع خودرو مستلزم بررسی دقیق بوده تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

یکی از روش های بررسی سلامت خودرو، کارشناسی رنگ خودرو بوده و استفاده از این روش موجب شده تا به نقص بدنه پی ببرید؛ چرا که باعث شده تا قیمت واقعی خودرو مشخص شده و از ضرر مالی جلوگیری کند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد کارشناسی رنگ خودرو (https://radanqc.com/bachelor-car-paint) کلیک کنید.

در تشخیص رنگ خودرو، بدنه از نظر شدت تصادف، آسیب دیدگی شاسی، قطعات تعویضی، برش اتاق، صافکاری بدنه و شماره سریال خودرو مورد بررسی دقیق قرار می گیرد. آنچه که باید از هزینه کارشناسی خودرو کارکرده و دست دوم بدانید این است که میزان خسارت وارد شده به ماشین را در کارشناسی تشخیص رنگ اتومبیل شناسایی نموده و از هزینه هایی که ممکن است در آینده به وجود آید، پیشگیری شود.

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است، کارشناسی خودرو چگونه انجام می شود؟ برای پاسخ به این سوال باید یادآور شد که روش های گوناگونی برای کارشناسی رنگ وجود دارد. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

به کارگیری چشم غیر مسلح:  از ساده ترین روش کارشناسی رنگ خودرو استفاده از چشم غیر مسلح بوده که کارشناس با بررسی دقیق به ضربه دیدگی، سطوح ناصاف و اختلافات رنگی در نقاط مختلف خودرو پی می برد.

به کارگیری انگشتان: این روش به ظاهر همانند روش قبلی ساده بوده اما مستلزم به کارگیری توسط متخصص خبره در این حوزه می باشد. این روش به این صورت است که با استفاده از لمس بدنه خودرو توسط نوک انگشتان، متوجه سطوح ناصاف بدنه در اثر رنگ شدگی می شوند.

به کار بردن آهن ربا: استفاده از آهن ربا کمک به بررسی نحوه واکنش آن در قسمت های مختلف در خودروهایی با بدنه ی غیرآلومینیومی می کند. با مقایسه ی این واکنش ها به تایید یا عدم تایید رنگ خوردگی بدنه خودرو می باشد.

به کار بردن دستگاه تشخیص رنگ: یکی از پرکاربرد ترین و دقیق دستگاه در این بررسی بوده که با قرار دادن این وسیله روی بدنه خودرو، ضخامت قسمت های مختلف بدنه را نشان می دهد. در صورتی که دستگاه تشخیص رنگ، ضخامت قسمتی از بدنه را از 4 میلی متر کمتر یا از 7 میلی متر بیشتر نشان دهد، خودرو رنگ شدگی مجدد داشته است.

اولویت کارشناسی رنگ خودرو: از اولویت بسیار مهم کارشناسی رنگ خودرو می توان به بررسی شاسی، سقف و ستون ها اشاره نمود؛ زیرا این نقاط در معرض آسیب نبوده و در صورتی که این نقاط ضربه دیدگی و رنگ شدگی داشته باشند، احتمال اینکه خودرو در گذشته واژگون شده، وجود دارد. از دیگر نقاطی که ابتدا نظر کارشناسان را به خود جلب می کند، صندوق عقب، درب ها و گلگیرها می باشد. این نقاط در معرض آسیب بیشتر بوده که نشان دهنده ی تصادف خودرو در گذشته و شدت آن می باشد.

در این مبحث به پاسخ سوال کارشناسی رنگ خودرو؛ چرا و چگونه انجام می شود؟ دلایل اهمیت کارشناسی خودرو چیست؟ پرداخته شد. تشخیص رنگ خودرو باید توسط کارشناسان خبره و با تجربه کافی انجام شده تا بتوانید تجربه ی خوبی از خرید خودرو مورد نظر داشته باشید. این روش موجب شده تا بتوانید بهترین خودرو را انتخاب نموده و از هزینه های بسیاری که ممکن است در آینده به وجود آید، جلوگیری کنید
منبع

زعفران اصل و درجه یک از کجا بخریم؟

۵ بازديد

درکنار عطر و طعم فوق العاده؛ زعفران ماده ای سرشار از آنتی اکسیدان های فعال است که به رادیکال های آزاد بدن کمک می کند. این فرایند سبب شده زعفران یک انتخاب بسیار موثر در درمان بیماری ها باشد. مجموع این اتفاقات می تواند شما را به مصرف این ادویه طلایی ترغیب کند. و اما سوالی که برایتان پیش خواهد آمد؛ این است که زعفران اصل و درجه یک از کجا بخریم؟

بی شک فروشگاه زعفران هفت مغز؛ بهترین مرکز خرید زعفران اصل و درجه یک به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب می باشد. در وب سایت 7maghz.com، زعفران بسته بندی شده به صورت گرمی با معروف ترین برند یعنی زعفران سحرخیز، موجود می باشد. کافیست فقط یک بار امتحان کنید...

تشخیص زعفران اصل از تقلبی؛ چند راهکار کاربردی

زعفران مشهد یکی از بهتریند گیاهان دارویی است که در جهان به عنوان گرانبها ترین و ارزشمند ترین چاشنی نیز شناخته می شود. زعفران یا زرپران، یک گل بنفش رنگ است که در دسته زنبقیان قرار می گیرد و یکی از بهترین گیاهان دارویی است که در جهان به دلیل خواص بسیار زیاد آن و گران قیمت بودنش آن را طلای سرخ می نامند.

زعفران، گلی بنفش رنگ است که حاوی رشته های قرمز رنگی در درون خود می باشد که به آنها کلاله زعفران گفته می شود. این گیاه خواص دارویی بینظیری دارد و یکی از مهم ترین آنها این است که باعث ترشح هورمون سروتونین در بدن می شود که هورمون شادابی و خوشحالی است. از این رو زعفران را گیاه نشاط نیز می نامند. طبع زعفران نیز گرم و خشک است و برای افراد سرد مزاج، بسیار مناسب است.

محبوبیت طلای سرخ در نزد مردم و پرکاربرد بودن آن در پخت غذا و طب گیاهی در کنار ارزشمندی فروش زعفران، و قیمت به نسبت بالای آن، سبب شده است؛ سود جویان بسیاری در سدد بهره وری از این ماده و ساخت زعفران تقلبی باشند. و اما شما می توانید با چند روش ساده نوع اصل و تقلبیی طلای سرخ را از یکدیگر تشخیص دهید.

قانونی سرانگشتی برای تشخیص زعفران اصل

هنگام خرید زعفران به طعم آن دقت کنید. اگر مزه ی شیرین بدهد؛ قطعا برای سنگین تر شدن وزن، به آن مواد قندی مثل: آب اسپری شده است. برای این نوع تشخیص یک قانون وجود دارد؛ یک سر انگشت زعفران را برای تست بردارید، بوی این مقدار ممکن است کمی شیرین باشد، اما پس از چشیدن به هیچ عنوان نباید طعم شیرینی به دهان متبادر شود. زعفران اصل بی طعم بوده و حتی ممکن است؛ ته مزه تلخی بدهد.

عطر زعفران؛ بدیهی ترین راه مقایسه

نخستین چیزی که پس از شنیدن کلمه طلای سرخ به خاطر همه متبادر می شود. رایحه فوق العاده و بی نظیر آن است بوی زعفران اصل چیزی بین عسل و یونجه است. اگر تاکنون یک بار هم این رایحه را شنیده باشید. بعید است آن را از خاطر ببرید. لذا هرچه متقلبین در این زمینه تبحر داشته باشند؛ دستشان از ایجاد این رایحه کوتاه است.

رنگ رخسار خبر می دهد از سر درون

شما باتوجه به رنگ زعفران می توانید به راز اصل یا تقلبی بودن آن پی ببرید. برخی گمان می کنند این تیرگی حاصل کهنه بودن زعفران است. این مورد اندیشه اشتباهی است؛ چرا که زعفران اصل معمولا به رنگ زرشکی و تیره جلوه می کند. زعفران هایی با طیف رنگی سرخ کم رنگ و زرد یا از پره های اصلی زعفران تهیه نشده اند؛ و یا گیاه گلرنگ در ساخت آن دخیل بوده است.

ظاهر ردای باطن

تاکنون بسیار شنیده اید که ظاهر متناسب با ویژگی های درونی است. این اصل اساسی در خصوص زعفران نیز صادق است. تمرکز بر روی شکل ظاهری زعفران یک راه اساسی در تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن است. زعفران اصل معمولا سر شاخه های شیپوری مانند دارد. سرشاخه های زعفران اصل حالت چند شاخه ای دارند. این در حالی است که محصول تقلبی فاقد این ویژگی است.

رنگ دهی؛ سرعتی متناسب با ویژگی زعفران اصل

یکی از خواص زعفران آرامش بخش بودن است. نکته جالب آنکه شما هنگام دم کردن زعفران اصل باید به همان اندازه آرامش داشته باشید و صبور باشید. معمولا زعفران اصل به سرعت رنگ نمی دهد. هنگام دم کردن آن باید چیزی حدود نیم ساعت زمان بگذارید. تا به نتیجه دلخاهتان برسید. زعفرانی که به محض دم کردن رنگ می دهد اصل نیست.

چربی برای زعفران نیست!

باید بدانید زعفران اصل؛ هیچ گونه چربی ای ندارد. اگر هنگام خرید و مصرف زعفران متوجه شدید، روغنی است. یعنی محصولی تقلبی به دستتان رسیده است؛ چراکه چربی برای زعفران نیست. شاید تشخیص چربی هنگام مصرف و نوشیدن زعفران برایتان سخت باشد. در ای خصوص یک راهکار ان است. که رشته های زعفران را بین ورق کاهی یا روزنامه قرار دهید. اندکی به آن فشار وارد کنید. اگر پس از برداشت رشته ها رد روغن و چربی روی آن بود یعنی زعفران اصل نیست.

حواستان به گلرنگ ها باشد

گلرنگ یکی از موادی است که در تقلب زعفران بسیار کاربرد دارد، این گیاه به سبب شباهت ظاهری اندک به زعفران اصل؛ قاطی بسته های این محصول می شود. تا وزن آن را بالا ببرد. پس شناخت گیاه گلرنگ به شما در دوری از سودجویان کمک شایانی می کند. راه های تشخیص گلرنگ به شرح ذیل است:

  1. رنگ: گلرنگ معمولا به رنگ زرد است
  2. شکل: گلرنگ کلاله های بزرگ به هم متصل دارد
  3. قیمت: گول جمله زعفران ارزان را نخورید!

آزمون سرافرازی زعفران اصل؛ با چند روش ساده

شما با در دست داشتن چند وسیله دم دستی و چند آزمایش ساده می توانید صحت و سقم زعفران اصل را تشخیص. در ادامه چند راهکار بیان می شود. که اگر زعفرانتان از هرکدام آن ها سرافراز بیرون بیاید؛ می توانید به اصل بودنش اعتماد کنید.

آب سرد بر سر زعفران

یک روش در دسترس و بسیار ساده برای تعشخیص زعفران اصل آن است که؛ شما مقداری از زعفران را در ظرفی از آب سرد بریزید، مدتی به ان استراحت دهید. پس از چند دقیقه رشته های آن را درمیان انگشتانتان بگیرید، انگشتانتان را بر روی هم فشار دهید؛ اگر محصول تقلبی باشد؛ به سرعت رشته های آن از هم جدا می شود. اما اگر زعفران اصل باشد رشته های آنبا همان استحکام نخستین در کنار هم می مانند.

جوش شیرین؛ روشی آشکار کننده

بعد از خرید زعفران، می توانید مقداری از آن را در محلولی از آب و جوش شیرین حل کنید. حال باید اندکی صبور باشید. اگر پس از مدتی محلولتان به رنگ زد درآمد؛ تبریک می گویم شما زعفران اصل خریداری کرده اید. در غیر اینصورت شما گرفتار سود جویان شده اید.

چه راهکار آسانتری برای خرید زعفران اصل وجود دارد؟

شاید پس از خوانش تمام موارد، پیش خودتان گفته باشید به دنبال راهکاری ساده تر و کم دردسر تر هستید. و یا شاید شما از آن دسته افرادی هستید که هنوز ترس آن را دارید که مبادا، پس از گذشتن از تمامی این فیلترها؛ بازهم در دام سود جویان بیافتید. ساده ترین راهکار آن است که شما از جای مطمئنی خرید کنید. اگر شما این اطمینان را داشته باشید که از جایی خرید می کنید. که به یقین خرید زعفران اصل را برای شما محیا می کند. می توانید با آرامش بیشتری از فواید دارویی، عطر و طعم فوق العاده زعفران اصل بهره ببرید. فروشگاه خرید آنلاین آجیل هفت مغز 7maghz.com، همان جای مورد اعتمادی است که می توانید با خیال آسوده از آن خرید کنید. هفت مغز بعنوان اولین فروشگاهی که کاملاً بر پایه فروش اینترنتی (آنلاین) فعالیت داشته، بعد از گذشت پنج سال با افتخار به یکی از مراجع خرید انواع آجیل و خشکبار در ایران شناخته شده است. فروشگاه هفت مغز مثل یک ویترین پر زرق و برق است که انواع آجیل و خشکبار و همچنین زعفران و برنج را با بالاترین کیفیت و ارسال به سراسر ایران عرضه می کند.

زعفران اصل و درجه یک از کجا بخریم؟ 

هدیه تبلیغاتی؛ به صرفه ترین روش تبلیغاتی برای مانایی در ذهن مخاطب

۶ بازديد
 
یکی از اهداف اساسی شرکت ها، موسسات، کمپانی ها و کسب و کارها از ارائه ی تبلیغات، معرفی و شناساندن برند خود به مخاطبان است. شاید شما هم تا کنون شنیده باشید که هدیه تبلیغاتی؛ به صرفه ترین روش تبلیغاتی برای مانایی در ذهن مخاطب است. اما این اتفاق چگونه ممکن است؟

امروزه تبلیغات یکی از فاکتورهای اصلی شرکت ها و کسب و کارها برای جذب مخاطب است. اما اگر قصد دارید تبلیغاتی موثر را تجربه کنید، وقت آن است تا از ارائه ی تبلیغات یکنواخت، معمولی و کسل کننده ی همیشگی دست بردارید و به سراغ نوع جدیدی از تبلیغات یعنی خرید انواع گیفت ها از بهترین نمایندگی هدایای تبلیغاتی ارزان بروید. مدیران شرکت ها و کمپانی های موفق و بزرگ، ارائه ی هدایای تبلیغاتی را یکی از بهترین و موثرترین راهکارهای تبلیغاتی می دانند.

تنوع و تعداد هدیه تبلیغاتی همانند دیگر محصولات تزئینی در حال افزایش است. این تغییرات را می توانید در دسته ست های سررسید و هدیه نفیس برای مدیران را مشاهده کنید. یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی لوکس و پرفروش که تا الان توانسته در رده بالاترین ها قرار بگیرد، هدیه اداری عید است. ست های مدیریتی عبارتند از فولدر ماشین، پاوربانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، خودکار، جا کلیدی و جا کارتی تبلیغاتی؛ که با توجه به بودجه خود می توانید بهترین هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید.

طبق تحقیقات انجام شده توسط انجمن PPAI آمریکا، 62 درصد از افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند، نام، برند و جزئیات پیرامون آن شرکت را تا مدت ها به یاد خواهند داشت. هنگامی که شما یک هدیه ی تبلیغاتی مناسب را به مخاطبانتان ارائه می دهید، مخاطب با هر بار مشاهده و استفاده از هدیه ی تبلیغاتی، نام شرکت و برند شما را به یاد می آورد و این امر سبب ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب می شود.

در صورت ارائه ی یک هدیه ی تبلیغاتی خوب و کاربردی به مخاطب، فرد به دلیل ایجاد حس قدردانی از هدیه ی شما، نوعی از وفاداری را به برند شما احساس می کند که این امر می تواند شما را به نتیجه ی دلخواه از تبلیغات برساند. با توجه به ثبت اسم برند، لوگو و اطلاعات تماس بر روی هدیه تبلیغاتی، این هدیه به عنوان یک کارت ویزیت همیشگی و در معرض دید مخاطب عمل می کند که می تواند مخاطبان شما را به مشتریانتان تبدیل کند.

هدایای تبلیغاتی نفیس کاواترسیم می توانند به بیلبوردهایی برای تبلیغ کالا یا خدمات شما تبدیل شوند. فرض کنید که شما یک کیف کوچک با نام و لوگوی برند خود را به مخاطب ارائه می کنید، مخاطبان شما با هر بار استفاده از این هدیه، نام برند شما را در معرض نمایش عموم قرار می دهند. در این روش شما می توانید بدون صرف هزینه های گزاف، صدها بیلبورد تبلیغاتی در خانه ها، ادارات و خیابان ها را به خود اختصاص دهید.

طبق یک نظرسنجی انجام شده، 94 درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی، برند هدیه ی تبلیغاتی خود را تا 2 سال در ذهن دارند و 75 درصد از این افراد از هدیه ی تبلیغاتی به طور کاربردی استفاده می کنند. اگر هدیه ی تبلیغاتی شما یک هدیه ی کاربردی و مناسب باشد، جامعه هدف شما با هر بار دیدن هدیه تبلیغاتی، نام برند شما را به خاطر می آورد و به همین دلیل مدیران موفق شرکت ها، موسسات، کمپانی ها و کسب و کارهای مختلف همواره با قاطعیت عنوان می کنند که هدیه تبلیغاتی؛ به صرفه ترین روش تبلیغاتی برای مانایی در ذهن مخاطب می باشد.


منبع:https://www.jahannews.com/news/802734/%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%B5%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B0%D9%87%D9%86-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8

بهترین قیمت ورق تفلون ptfe سال 1401

۵ بازديد

پلی تترا فلوئورواتیلن (PTFE) که به طور تجاری با نام تفلون شناخته می شود، یک فلوروپلیمر نیمه کریستالی است.

 

پلی تترا فلوئورواتیلن (PTFE) که به طور تجاری با نام تفلون شناخته می شود، یک فلوروپلیمر نیمه کریستالی است. PTFE به دلیل استفاده از آن به در صنایع غذایی و دارویی به دلیل مقاومت استثنایی در برابر حرارت و خوردگی شناخته شده است. علاوه بر این، این خواص در صنایع دیگر نیز به اثبات رسیده است، یعنی صنایع خودروسازی، شیمیایی و پزشکی، جایی که بی اثر بودن شیمیایی، عایق الکتریکی و عمر طولانی بسیار ارزشمند است. اما قیمت ورق ptfe در سال 1401 چه نواساناتی را پشت سر گذاشته است؟ مزایای خرید این محصول چیست؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوال های خود را دریافت کنید.

ورق یا شیت PTFE که اغلب به عنوان ورق تفلون نامیده می شود. قیمت ورق ptfe در ثامن تجارت بر اساس نرخ روز محاسبه میشود. شما میتوانید انواع ورق تفلون تراشکاری، گلاس، گرافیک و... را به صورت آنلاین از مرکز فروش آهن آلات ثامن تجارت سفارش دهید. ورق تفلون خالص PTFE، کابرد بسیار زیادی در صنعت، ساختمان سازی و مصارفی که تحت فشار بالا انجام میشود، دارد.

این ورق یک ترموپلاستیک با عملکرد بالا است که جذب رطوبت بسیار کم را ارائه می دهد، ضریب اصطکاک فوق العاده پایینی را ارائه می دهد و دارای استحکام دی الکتریک عالی است. در برابر خوردگی و هیدرولیز بسیار مقاوم است، دمای عملیاتی وسیعی دارد و از نظر شیمیایی بی اثر است. ورق PTFE نیز مورد تایید مواد غذایی و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است، اما در معرض خزش است و برای استفاده با مواد بسیار ساینده مناسب نیست.

با توجه به ویژگی های آن، PTFE می تواند برای حاوی مواد شیمیایی بسیار تهاجمی به عنوان واشر، آستر یا بوش استفاده شود. این ماده همچنین می تواند به عنوان صفحه اسلاید یا یاتاقان در کاربردهای اصطکاک کم استفاده شود و برای استفاده به عنوان عایق الکتریکی مناسب است. اگر به دنبال چسباندن ورق PTFE با چسب هستید، اکثر صنایع یک گزینه حکاکی شده شیمیایی ارائه می کنند که به موادی مانند فلزات، لاستیک‌ها و سایر پلاستیک‌ها بچسبد. همچنین توانایی ماشینکاری PTFE را بر اساس نیازهای سفارشی از نقشه ها یا نمونه های موجود را دارند.

برای خرید ورق تفلون PTFE نسوز در ضخامت های مختلف می توانید اقدام کنید. همچنین این محصول اندازه های گوناگون طیف وسیعی را شامل می شود که این موارد در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد.

اما به طور کل اگر بخوایه برنامه های کاربردی این محصول را پس خرید برای شما شرح دهیم شامل مواردی چون: واشرها و مهر و موم ها، بوشینگ ها، بلبرینگ های کشویی، عایق ها، واشرها، صفحات کشویی و آسترهای شیمیایی برای استفاده در طیف وسیعی از صنایع تولید می شود.

اما قبل از خرید هر محصول باید از ویژگی های آن نیز آگاه شوید، به همین دلیل چند مورد از مزایا و خواص تاثیر گذار در قیمت ورق تفلون PTFE را برای شما شرح می دهیم: دمای این ورق ها تا -200 درجه سانتیگراد تا 260 درجه سانتیگراد می باشد، مقاومت عالی در برابر دماهای پایین و بالا دارند، مقاومت عالی در برابر هیدرولیز، خواص کشویی و نچسب بسیار خوبی دارند، از ضریب اصطکاک بسیار پایین و جذب رطوبت بسیار کمی را بر خودار می باشند، به اشعه گاما حساس هستند و مقاومت بسیار خوبی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند.

ورق های ptfe در برند های بسیار مختلفی اعم از: کشور های چین، اتریش، بلژیک و ایتالیا تولید و ساخته شده است که هر کدام با قیمت های بسیار متفاوتی در بازار عرضه می شوند، همچنین نکته قابل توجه این است موادی که در ساخت انواع این ورق ها استفاده می شود در قمیت آنها تفاوت زیادی را ایجاد می کند. ممنون که تا پایان این مطالب با ما همراه بودید.

منبع:
https://sinapress.ir/news/133713/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D9%82-%D8%AA%D9%81%D9%84%D9%88%D9%86-ptfe-%D8%B3%D8%A7%D9%84-1401